.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به گفته مسئولان، جهت هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت گرفته نمی‌شود. پیامک و لینکی برای هیچ یک از خدمات سهام عدالت به افراد ارسال نمی‌شود
به گفته مسئولان، جهت هیچ یک از خدمات سهام عدالت هیچ پیامک و لینکی برای افراد ارسال نخواهد شد و تماسی با سهامداران عدالت گرفته نمی‌شود.(ادامه)
فوت «جواد روحی» در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب «میم تا جیم» را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، تکرار کنند. هشتگ‌های فریب از «میم تا جیم»/ افشای پشت پرده یک سناریوی مخملی
فوت «جواد روحی» در زندان نوشهر تبدیل به سناریوی جدید رسانه های معاند و براندازان شده تا با هشتگ های دروغ، پروژه جدید فریب «میم تا جیم» را که با مرگ مهسا آغاز کرده بودند، تکرار کنند.(ادامه)
گستاخی جدید روسیه علیه ایران + عکس
شمال نیوز: حساب رسمی وزارت خارجه روسیه، از نام جعلی به جای «خلیج فارس» استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
تحلیلگر رسانه، گفت: صفحه ورزشی ایران اینترنشنال حضور طبیعی هواداران نساجی و پرسپولیس را «اشغال خیابان‌های قائمشهر» عنوان گذاری کرده است. عصبانیت اینترنشنال از شادی مردم + تصویر
تحلیلگر رسانه، گفت: صفحه ورزشی ایران اینترنشنال حضور طبیعی هواداران نساجی و پرسپولیس را «اشغال خیابان‌های قائمشهر» عنوان گذاری کرده است.(ادامه)
ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان نهم آذر ماه از شهر قم آغاز شد و تا امروز دلایلی زیادی برای آن در افکارعمومی مطرح شد اما در این ماجرا چه نشانه هایی وجود دارد؟ واکاوی مسمومیت در مدارس ؛ از ردپای سرویس تا نشانه های عملیات روانی و اختلال تبدیلی
ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان نهم آذر ماه از شهر قم آغاز شد و تا امروز دلایلی زیادی برای آن در افکارعمومی مطرح شد اما در این ماجرا چه نشانه هایی وجود دارد؟(ادامه)
توانایی ادراک‌سازی یکی از ویژگی های فضای مجازی است که می تواند این بستر را به متغیر ناامنی‌ساز تبدیل کند. ناامنی در فضای مجازی چگونه شکل می گیرد؟
توانایی ادراک‌سازی یکی از ویژگی های فضای مجازی است که می تواند این بستر را به متغیر ناامنی‌ساز تبدیل کند.(ادامه)
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»» کیهان: طی یکی دو روز آینده مردم انقلابی وارد صحنه می‌شوند؛ به جنایتکاران امان ندهید
کیهان نوشت: پرواضح است پس‌ازآنکه طی یکی دو روز آینده، مرزبندی‌ها شفاف‌تر و صف شهروندان از اشرار جدا شود، مردم با بصیرت و انقلابی ایران چنان صحنه‌گردانی می‌کنند که بار دیگر تیر دشمنان نظام به سنگ می‌خورد. دیروز هم جمعی از شهروندان در نقاط مختلف کشور و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های تهران در اعتراض به ماجرای درگذشت مهسا امینی تجمع کردند و خواستار برخورد جدی با اغتشاشگران شدند؛ خواسته مردم آگاه ایران این است؛ «به جنایتکاران امان ندهید.»»(ادامه)

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: فتنه جدید در ایران تهی کردن معنویت از مستضعفان با جنبش سازی‌های خشونت گرا و سکولار است. فتنه جدید تهی کردن معنویت، حلم و اخلاق از مطالبات مستضعفان است / ۹ دی، نماد حلم مدنی در ایران
رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: فتنه جدید در ایران تهی کردن معنویت از مستضعفان با جنبش سازی‌های خشونت گرا و سکولار است.(ادامه)
بخش دوم و پایانی گفتگوی وزیر اقتصاد دولت دهم
(ادامه)
با فروکش کردن شرایط جدید و با درنظرگرفتن اصل انصاف و پرهیز از هرگونه سیاه نمایی و سیاسی بازی باید به خواسته های به حق مردم جامه عمل بپوشانیم،عزم و همدلی ملی را برای خاموش کردن این حرکت انحرافی و ضد انقلابی نشان دهیم به نام ملت؛ به کام آشوبگران / فرماندهی اغتشاشات از کجاست؟
با فروکش کردن شرایط جدید و با درنظرگرفتن اصل انصاف و پرهیز از هرگونه سیاه نمایی و سیاسی بازی باید به خواسته های به حق مردم جامه عمل بپوشانیم،عزم و همدلی ملی را برای خاموش کردن این حرکت انحرافی و ضد انقلابی نشان دهیم(ادامه)
شمال نیوز : نوه امام (ره) گفت: فریاد مرگ بر آمریکا که مرگ بر استکبار است باید در کشورها طنین‌انداز شود تا آنها ساکت شوند. مرگ بر آمریکا یک شعار کاملا اخلاقی است..... امام خمینی به پدرم گفت بدون اجازه من و رهبر در امور دخالت نکن
شمال نیوز : نوه امام (ره) گفت: فریاد مرگ بر آمریکا که مرگ بر استکبار است باید در کشورها طنین‌انداز شود تا آنها ساکت شوند. مرگ بر آمریکا یک شعار کاملا اخلاقی است.....(ادامه)

وزیر خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات ضد ایرانی ترامپ گفت: اگر تعبیری برای کلمه «یاغی» داشته باشیم، کسی است که متعهد به هیچ یک از موازین بین‌المللی نیست. «یاغی» کسی است که به موازین بین‌المللی متعهد نیست/ دفاع ما به هیچ‌ وجه قابل مذاکره نیست/ سر ناسازگاری و جنگ با دنیا نداریم(خبر)
وزیر خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات ضد ایرانی ترامپ گفت: اگر تعبیری برای کلمه «یاغی» داشته باشیم، کسی است که متعهد به هیچ یک از موازین بین‌المللی نیست.(ادامه)
تصاویر/ واکنش هنرمندان به لفاظی ترامپ
در پی سخنرانی رییس جمهور آمریکا علیه ایران که در آن از واژه جعلی خلیج عربی استفاده کرده بود بسیاری از چهره‌های سرشناس در اینستاگرام با انتشار مطالبی به این موضوع واکنش نشان دادند.(ادامه)
«خواری»های هفتگانه در ایران امروز
منظورمان انواع و اقسام «خواری» هستند که پیش تر فقط در مورد زمین خواری و جنگل خواری شنیده بودیم اما در همین چند ماه گذشته این لیست باشکوه هر چه تمام تر به 7 مورد رسیده است! (ادامه)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی نکات مهمی را درخصوص برجام و شرایط بعد از برجام بیان کردند. / مسئولان امریکایی خیلی بد حرف می‌زنند و باید تکلیف اینگونه حرف زدن‌ها روشن شود.



رهبر معظم انقلاب: مجلس از بررسی برجام کنار گذاشته نشود/ مسئولان اجازه فرصت‌طلبی را به امریکا ندهند(خبر)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب اسلامی نکات مهمی را درخصوص برجام و شرایط بعد از برجام بیان کردند. / مسئولان امریکایی خیلی بد حرف می‌زنند و باید تکلیف اینگونه حرف زدن‌ها روشن شود. (ادامه)
احمدی‌نژاد تکلیف ساختمان ولنجک را روشن کرد
(ادامه)
شمال نیوز : اگر امروز گروه های هویتی در سراسر دنیای اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران و در چهارچوب قالب های فراگیر ایدئولوژیک به قواعد یکسان ومشترکی دسترسی پیدا کرده اند این مهم را باید انعکاسی از.... تاملی بر یک پیام تاریخ ساز / غرب به کجا می رود ؟
شمال نیوز : اگر امروز گروه های هویتی در سراسر دنیای اسلام با محوریت جمهوری اسلامی ایران و در چهارچوب قالب های فراگیر ایدئولوژیک به قواعد یکسان ومشترکی دسترسی پیدا کرده اند این مهم را باید انعکاسی از....(ادامه)
بیانیه احمدی‌نژاد درباره توهین به پیامبر(ص)
شمال نیوز: رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: حلقه دیگری از برنامه توسعه سلطه غرب از طریق ایجاد جنگ مذهبی و قومی در حال تکمیل شدن است. (ادامه)
صادقعلی رنجبر لزوم بازپیمایی در فراز و فرودهای مراسم عاشورایی(يادداشت)
صادقعلی رنجبر(ادامه)
واکاوی روند مذاکرات ژنو 3 در دانشگاه گیلان
(ادامه)
شمال نيوز: نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه برای دست یافتن به مقصود است. هر گونه حركتی چه حركت به جلو و چه حركت به عقب، مثل میدان رزم نظامی باید به دنبال رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده باشد. بر حمایت از تیم مذاکره کننده اصرار دارم/ در جزئیات مذاکرات مداخله نمی‌کنم/حتي يک قدم از حقوق ملت عقب نشيني نشود(خبر)
شمال نيوز: نرمش قهرمانانه به معنای مانور هنرمندانه برای دست یافتن به مقصود است. هر گونه حركتی چه حركت به جلو و چه حركت به عقب، مثل میدان رزم نظامی باید به دنبال رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده باشد.(ادامه)
دختران را به کلاس‌های مذهبی دعوت کرده تا پس از گذراندن دوره‌ای سه ماهه به سوریه اعزام کنند. س.م. پس از بازگشت از سوریه می‌گوید که به همراه ۹ دختر دیگر بعد از دریافت ۱۲۰۰ دلار و با وعده‌ی دریافت مبلغی ۵ برابر آن به سوریه اعزام شده است». ناگفته های جهاد نکاح+ عکس
دختران را به کلاس‌های مذهبی دعوت کرده تا پس از گذراندن دوره‌ای سه ماهه به سوریه اعزام کنند. س.م. پس از بازگشت از سوریه می‌گوید که به همراه ۹ دختر دیگر بعد از دریافت ۱۲۰۰ دلار و با وعده‌ی دریافت مبلغی ۵ برابر آن به سوریه اعزام شده است».(ادامه)
ظریف از یک نماینده مجلس تذکر گرفت
(ادامه)
کنایه‌های روحانی به احمدی نژاد
(ادامه)
تحقق آرزوی حسن تهرانی مقدم در اولین سالگرد شهادت
(ادامه)
واکنش احمدی نژاد به واژه جعلی
(ادامه)
احمدي نژاد پس از رياست جمهوري چه کار می کند؟
(ادامه)
دکترای این نماینده مجلس از کجا آمد؟
(ادامه)
رازهای اختلاس سه هزار میلیاردی سال ۹۰
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.